torstai 26. marraskuuta 2015

Amor

Olet ollut kauan poissa
sillä keittiössä on viimein rauhallista
täällä ei tuoksu petos

Kuulin että sinä onnistuit
onnistuit peittämään tekosesi
niin kuin peitit minultakin
luulet että sylisi kadottaa kaiken
vaikka oikeasti sinun käsilläsi lepää
turmio

Tässä tilanteessa olen kuitenkin onnellinen
minä olen se toinen nainen
jota sinun naisesi pelkää

Jos et rakasta minua etkä kaipaa
jos olen sinusta kalvakka

Miksi sinä matelet minun eteiseni kynnyksellä
ja janoat minua

Ethän sinä minua tarvinnut
enkä minä ollut tarpeeksi
miksi nyt minun avuni kelpaavat
miksi nyt suudelmiani janoat
miksi kaipaat syliini
vaikka toisaalla olisi lämpimämpi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistakaa, että jokainen tulkitsee runon tavallaan. Runo on mielipide, oma ääni - runo ei ole koskaan täydellinen: se on ruma, kaunis ja täysin järjetön. Kirjoittamani runot ovat pelkkää ajatusvirtaani.